jasminebk bende ne modeller denedim de olmadı oğluma. Özenerek alıyordum böle converse gibi hatta hiçbiri olmuyordu. Gidip gezer markasının bi ayakkasıbı almıştım bir numara da büyük anca öyle olmuştu. Hala ayakları cok tombil 31 aylık olmasına rağmen hala sıkıntı yaşıyorum bulmakta