Alperiminannesi Kızlar boyum 160 kilo 50 ve 10 kilo almak istiyorum hiç bir kıyafet üstümde gösterişli değil zayıfım kötü duruyor yerimde hiçe oturamıyorum ev temizliği çocuklar akşam yemeği derken filan derken oturamıyorum molatizmam hızlı çalışıyor yedigi yarim saat sonra bilemedin hemen WC gidiyorum onerebileceginiz içecek tarif başka bisey varmi kesin dene 1 aysa 5 kilo 4 kilo alırsın dediginiz
[silindi] Alperiminannesi ben sana benimkilerden vereyim bolca bar var 😂 şaka bir yana kilo almak bazen vermekten daha zor oluyor diyetisyene danışın bence
adastra Alperiminannesi Giydiğinizi yakıştırmamanız tarzınızdan ötürü olabilir mi ben de hemen hemen aynı boydayım 55 fazla geliyor bana 50 çok iyi çıtı pıtı her giydiğimi yakıştırıyorum o kilodayken
parla__ Kilonuz bnce iyi ,yada 10 kilo değilde beş kilo yeterli düşünüyorum. Akşam yatarken yerseniz belki alırsınız. Ekmek makarna pilav hamur işleri o tarz. Tabiki böyle beslenme zararlı vücut şekillendirebilirsiniz spor ile. Keşke bende zayiflayabilsem
Alperiminannesi parla__ onlardan sıkıntım yok yesemde alamıyorum kilo aldıran biseyler olsa alırım diye dusunuyorum
betusmrv Alperiminannesi tarifi nerde buldunuz acaba bende eşime kilo aldırmaya çalışıyorum belki işe yarar
Alperiminannesi adastra yok yaa onla değil 50 koyu göstermiyorum kilo taşıyor fazla değil sıfır bedenmişim gibi
Boncukdefne52 Alperiminannesi bende bekleyeyim ben daha vahimim 168 boy 49 kilo en az 10 kiloya ihtiyacm var
hunilimomy Alperiminannesi for x5 magic önerdiler ben onu alıp denicem arkadaşım 10 kilo almış oyle bende tek seferlikte olsa alıp denemeyi düşünüyorum 160/45 kiloyum bende
BeyzanurrK Alperiminannesi aman ne uğraşıyosun bak bana bende kilo vermeye çalışıyorum inşallah bende o kilolara düşerim de alamam çok takıntılıyım kilo konusunda ve yeni doğum yaptığım için emzirdikçe acıkıyorum ve sinir oluyorum nasıl gidecek bilmiyorum
Alperiminannesi BeyzanurrK iki oglumdada 50 kilo ile hamile kaldım 60 dogum ettim geri düştüm düşmeseydim kendim çok yıprandım emdikce