organikirmik hillklnc persentil hesaplayan, kiloyu boyu kontrol edebileceğiniz zibilyon site varken bunu bu şekilde sormanın kötü niyet olduğunu düşünüyorum
Pembepremses24 organikirmik Böyle soran çok var kilosunun iyi olduğu da belli niye sorarlar ki anlamıyorum zayıf olsa bebek neyse dicam 10 kilo belli iyi olduğunu amaç ne
hillklnc organikirmik ben zayıf mı şeklinde söyleniyorum ayına göre kilolu diyorlar o açıdan sordum kilolumu diye zayıf olmadığını bende biliyorum
blueberryyy__ organikirmik işte farkında o da ama normal hatta iyi olduğunun. Maksat kıyas yapılsın çok iyi sen çok iyi bakmışsın denilsin 🤦🏻♀️
hillklnc Pembepremses24 zayıf mı diye sormadım ayına göre fazla mı diye sordum sürekli çok büyük duruyor kilolu duruyor diyorlar moralim bozuluyor
organikirmik hillklnc fark etmez ki ne açıdan söylediğiniz yine bunun cevabını persentil listesinde bulabilirsiniz, başkasının ne dediğinden ziyade bilimsel veri ya oradakiler
hillklnc Pembepremses24 çok fazla kiloda hiç iyi değil inanın bana sürekli çocuğuma laf ediyorlar aynı soylediğimde 1yaş gibi duruyor çok büyük duruyor diye laf ediyorlar ve insan üzülüyor gerçekten
Pembepremses24 hillklnc Alla alla benim bebeğim daha yeni 7 aylık oldu 8.5 kilo gayet iyi duruyor sizinde çok değil size öyle hissettirmişker boşverin zayıfsa zayıf derler kiloluysa obez hep bişey derler😊
Pembepremses24 cansutrcan İyi canım iyi bizimki daha hareketlenmedi bebekler hareketlendikçe zayıflar biraz 😊