Erenarden1 Meraba sevgili anneler eltim bebeğini sütten kesmek istiyordu bugün başlamıştı ama çok büyük günah olduğu söylenmiş bu konuda bilgisi olan var mı
Minikkoala Erenarden1 3 aylarda günah Ramazan’da günah kurbanda günah kandillerde günah evlenince sütten kesiliyorlar evden ayrıldıkları için 😂
sedalala Erenarden1 çocuk ve anne ne zaman hazırsa o zaman bırakılır, bunun üç aylarla alakasını göremedim. Çocuk bırakırsa zorla emzirecek miyiz yani öyle şey mi olur
Nekwam Erenarden1 gunah olmasi icin hakkinda kesin ayet hadis olmasi gerekir. Gunah diyen günaha giriyor bence gunah uydurarak👿
Erenarden1 Haribo42 bir de üstüne demişki kesmeye niyetlendiği için artık bu saatten sonra emse de harammış
Erenarden1 renkliruya bende anlamadım ki üç aylarda kesilmezmiş bebeğin canı isterken vermediği için günah yazılırmış
izelplt_ Erenarden1 bebeği üç aylarda doğsaydı emzirmeyecek miydi saçmalığa gel emzirmek istemiyorum desin şuna
Erenarden1 izelplt_ eltim bıraktırmak istiyor artık iki yaşına geldi oda üç aylara denk geldi denk gelince etrafındakiler hocaya sormuşlar hocada büyük günah demiş
izelplt_ Erenarden1 dişleri tamamlandıysa bıraksın tabi, hacı hoca değil de doktorun bileceği iş sağlık mevzusu