Kızım 3 yaşında 103cm 20 kilo. Persentilin normal üst sınırında en son geçenlerde ölçüme gittik hemşiresi de normal dedi. Ama herkes çok kilolu dikkat et ilerisi sıkıntılı olacak böyle devam ederse yemeklerini azalt biraz falan diyor. Halbuki öyle çok aşırı yemek yiyen biri değil sadece sıvı bir şey yemiyor yani sulu yemek yok hiç yemekleri pilav, makarna, lahmacun, içli köfte, bulgur, kısır gibi şeyler… İnsanların konuşmalarından benim aklım bulanmaya başladı çekindim açıkçası gerçekten vücudu bu şekilde ilerlerse diye falan.. deneyimli olanlar neler söyler ne önerir yorumlarınızı bekliyorum 🥲🤷🏻♀️