Domino geçmiş olsun. Çok üzüldüm. İnanın aynı durumu 3 kere yaşayan biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Ama bazen bizim elimizde olamıyor bazı şeyler maalesef. Allah 2 çocuğunuza ve size can sağlığı versin. Inşallah duyamamıştır diyeceğim ama 12 haftalıkmış. Fakat bir umut belki başka doktora gidip baktırsanız. Eğer durmuşsa da sebebini öğrenmek için genetik tahlil yaptırabilirsiniz. Ama genelde pek birşey çıkmıyor. Benim kalbi duran bebeklerimden birisi toksoplazmadan dolayı durdu. Diğer ikisi için de doktorum büyük ihtimalle engelli bir bebek olabilirdi o yüzden durmuş olabilir demişti. Rahim, sağlıksız gebeliği fark edince sonlandırabiliyormuş. En azından aklımda kalan şeyler bunlar. Tekrardan çok geçmiş olsun.