Serracik benim var öyle oluyor ki oğlumu beşikten alamıyorum taş gibi oluyor dirseğimden omzuma kadar ağrı yayılıyor. Emg çektirdik zaten öncesinde de sinir sıkışması vardı. B12 değerim 52 lere düşmüş o ağrıyı artırır dedi ipne tedavisine başlayacağım. Atel kullanıyorum fayda etmiyor.