Kızlar merhaba, 2 ay önce bi trafik kazası geçirdim çok kafama taktım elimde olmadan🥹 Saçlarım o kadar dökülüyor ki resmen erkek tipi açıldı belimde olan saçlarım. Kan da verdim değerlerim normal ama dökülme asla durmuyor banyo olmaktan korkuyorum artık. Biberiye yağı - çam terebentin ekledim şampuan içine ama hiç faydası olmadı😓 Önerebileceğiniz bir bakım , ilaç vs… var mı? Saçım bi tutam kaldı böyle gördükçe daha da stres oluyorum 😢