sevdapk Bebeğim yaklaşık 4 aylık. Kafasının arkasında düzlük var. Bir buçuk aydır felan gece gündüz sürekli yan yatırmaya çalışıyorum. Ama kucağında geçirdiği süre kısıtlı. Pusette de daha az tutmaya çalışıyorum. Yüzüstü aktivite yaptırmaya çalışıyorum sevmiyor ağlıyor ama son ana kadar tutmaya çalışıyorum. Sizce düzelir mi?
meri123 sevdapk benım oglumun kafası öyle şekılsızdıkı dedım bu kafa duzelmez düzelıyormuş bırebır babasının kafasının şeklını aldı korkmana gerek yok aynı şeylerı bende yaşadım arkası duvar gıbı dümdüzdü saga sola yatırdım bu seferde ovelleştı sıvrılestı falan derken suan 2 yasında hıcbısorun yok
ogretmenanne2024 sevdapk benim bebeğimde de vardı yastıklı yatırıyordum. yastığı bıraktıktan sonra rahatça dönebildigi için kafası normal şeklini aldı çok şükür
sevdapk meri123 birazda olsa rahatladım, ilk iki ay çok ağladığı ve uyumadığı için nasıl yatıyorsa dokunmadım neredeyse, bu defa da insan vicdan yapıyor. Doktorda daha çok değişir dedi kemikleşmediği için ama insan kafaya takıyor yinede
ogretmenanne2024 sevdapk hiç beklemiyodum ama 2 3 gün içinde gözle görülür bir fark oldu ve şimdi tamamen düzeldi ben 6 aylıkken falan yapmıştım şimdi 11 aylık hâlâ yastık kullanmıyorum