20 aylık olduk eski emziğini yırttığı için aynı renk yeni aldım sert olduğu için yemedi 3. Gün bugün ağzına koymuyor çok huzursuz uyumuyor gece her saat başı kalkıyor napmam lazım emzik almasını çok istiyorum tekrardan yoksa bırakması mı iyi bilmiyorum ama çok çok huzursuz