alya2003 prima premium care kullanıyorum, yine de koku oluyor. Az su içtiği günlerde çişi daha çok kokuyor hatta. Benim bebeğim 7 aylık, ek gıdada tadım aşamasındayız dolayısıyla aslında teoride anne sütünün su ihtiyacını halen daha karşıladığı bir dönem ama havalar o kadar sıcak ki dayanamıyor çocuk