Kızlar merhaba bu aralar içim çok huzursuz yetebiliyor muyum doğru mu yapıyorum diye sürekli kendimi sorguluyorum hele instamomları görünce kendimi daha kötü hissediyorum. Size oğlumun düzenini yazayım siz de tavsiyeler verin olur mu? Siz neler yediriyorsunuz nasıl bir sıralama yapıyorsunuz ?
Sabah uyanıyor uyandıktan 1 saat sonra kahvaltı yapıyor. Yumurtaya alerjisi var bu yüzden hala muhallebi tarzı yapıyorum muz bisküvi kaşar peyniri pekmez vs karıştırıp ezip yediriyorum. Kahvaltıdan 2 saat sonra meyve yediriyorum sonra öğle uykusuna yatıyor kalkınca yaptığım çorbayı içiriyorum sonra tekrar bir ara öğün yediriyorum akşam da bizimle birlikte protein karbonhidrat içeren akşam yemeği yediriyorum yatmadan önce de formül mama içiriyorum. Burda eksik veya yanlış Birşey varsa lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın