kbrakhn merhaba açıkçası benim ikizler 5 yaşında o yüzden çok net hatırlamıyorum sıklığını fakat hatırladığım kadarıyla ben de emzirme ve mama veriyordum sonra baktım olacak gibi değil sütümü sağıp biberonla vermeye başladım, yine süt ve mama şeklinde gittik. Tabi ben size emzirmeyin falan demem asla, bu kendi tercihiniz fakat ben bu şekilde yaptım. Pompa ev tipi olduğu için bir süre sonra süt azalıyor, hastane tipi pompa lazım oluyor. Ben çareyi böyle buldum. Allah kolaylık versin size