Canını almak da istemiyorum derken zaten alttan alta söylüyorsunuz hanımefendi. Ha gitmişsin kürtaj yaptırmışsın ha gitmişsin hapla düşürmeye kalkmışsın aynı şey? Sonuç olarak bebeği düşürmek istiyorsun. Böyle olacağını bilseydim diyorsunuz da burada zibilyon tane post açıldı zibilyon kere geri çekilme korunma yöntemi değildir dendi siz hala böyle olacağını bilmiyordum kızım çok yorucu diyorsunuz. İstisnalar illa ki vardır ama zaten hemen hemen herkesin çocuğu yerinde durmuyor, uyumuyor, 2-3 yaş sendromu yaşıyor gibi gibi durumlar var. Bir tek siz değilsiniz yani.
Linçlenmek istemiyorum dertleşmek istiyorum diyorsanız düşürme kelimesini foruma yazmayın buradaki herhangi bir annenin bebeğini aldır diyeceğine asla inanmıyorum.
Yani çok çok özür dileyerek söylüyorum lafım meclisten dışarı ama yapılan eylem belli, eylemin riskleri belli acaba hamile olabilir miyim diye post açılıyor biz sizin rahminize giren sperm ya da zevk suyu değiliz hamile kalıp kalamayacağınızı bilemeyiz.