tubakbas İstanbul gerçekten felaket sıcak. Bence müslin tulumlar veya çıtçıtlı bodyler yeterli olacaktır. Kalın giydirirseniz isilik olma ihtimali artar.
Benim kızım 16 Temmuz doğumluydu, şapka hiçbi zaman giydirmedim. Zaten nasıl giydireceğimi bilemediğimden çocuk doğduktan bir gün sonra isilik olmuştu göz kapaklarına kadar.🥹
İnce pamuk, müslin kıyafetler daha iyi olur. Baktınız hafif serin, içine body giydirirsiniz zaten.