YorgunAmaMutluAnne bende dün araştırdım biraz bunu 5-6 farklı doktorum görüşüne baktım
Genel olarak şöyle diyorlar 4. Aydan sonra canlı destek yani bizim kucağımızda daha sonra 6. Ayda cansız destek yani mama sandalyesi gibi daha sonra 9. Aya kadar da desteksiz oturması bekleniyor
Benimki 4. Aya girecek bende sık sık olmasa da hafif hafif kucakta oturtmaya başlayacağım annem frlan bana da oturtma diyor ama dinlemeyeceğim gğnde 5 10 dakıka felan kucakta oturtmayı planlıyorum