AliPoyrazz 26 aylık başladık 1 ay çok zor geçti ama başlarken bence sizinde hazır olmanız lazım. Ben gece ve dışarı çıkarken bez kullanıyordum ve çoğunlukla dısarda oluyordum o yüzden çok zorlandık en sonunda pes edip bezi hayatımız dan sildim,1 haftadır daha iyi ilerliyoruz cisi geldiğin de söylüyor arada altına kaçırıyor,yaz ve sıcak olduğu için cisi çok geliyor o yüzden ikinci çocuğum da kış başlayacağım tuvalet egitimine. 🥲hatta bu konu da çok yorulduğum için bende post açtım kaç defa.