karelsmom_ Bebeğim 2 aylık sabah ishal şeklinde kaka yapmıştı kakasının rengi normaldi ama silerken ıslak mendile siyah ipliksi şeyler geldi acaba bu neden olur sadece anne sütüyle besleniyor
serife2 karelsmom_ sen birde ek gidada bebisi gor canim muz yapiyor icinse siyah gibi lifler varda ondan ama.normal
demirts karelsmom_ muz yediğiniz zaman olur ilerde ek gıdaya geçince de muz verdiğinizde aynısı olacak zamanla düzeliyor.