gzmmmgzmmm Selam kızlar. Gece beslenmesini nasıl kestiniz? Kesmeli miyim acaba bilmiyorum kızım 15 aylık ve resmen gece beni emzik olarak kullanıyor bu sıralar gündüzde aşırı düşkünlük başladı çok fazla emdiği için yemekte az yiyor. Sizce ne yapmalıyım