Maşallah çok güzel kilo vermişsiniz hayırlı olsun. Sadece naçizane 4 ayda 13 kg vermiş biri olarak şunu söylemeliyim, önemli olan kalıcı olması. Ben tam hamilelikten önce bu kiloyu verdim, direnç kilomdaydım 1 ay kadar o kiloda kalmıştım hamile kaldım direnç kilomda. Sonrasında hamilelikte 5-6kg kadar aldım. Doğumdan sonra 4-5 gün içinde o kiloları da verdim. Bebeğim 3 aylık hala direnç kilomdayım 😀 yiyorum üstelik. Ben bunu diyet (diyetisyen ile) + spor ile yapmıştım ilk 4-5 kgyı hızlı verip kalanını daha yavaş ama yağdan ve kalıcı vermiştim. Biraz bebeğim büyüsün devam edicem spor ve diyete 😀 bu sefer sertleşme odaklı