tazecikkbiranne Kızlar bebeğim 6,5 aylık. Dogum kilosu 3400 boy 49 cm’di. Suan 8.100 kg, boyu da 70 cm. Sizce normal mi ? %90 mamayla besleniyor bu arada ek gıdaya yeni yeni geçtik.
ebru3457 tazecikkbiranne gayet normal bide persentil tabloları oluyor oraya bakabilirsiniz zaten benim bebeğim 1 yaşında o kilodaydı sizin çok iyi ama böyle postlar açmanıza gerek yok
mamabear_ tazecikkbiranne kız bebek ya da erkek bebek persentil tablosu diye aratıp bakabilirsiniz. Hesaplayan siteler bile var.
UykuPerisi_ tazecikkbiranne maşallah gayet iyi tabiki hiçbir sorun yok hatta boy olarak maşallah persentil tablosuna göre bi tık üstü :)
ertonunannesi23 tazecikkbiranne bence iyi kilo almiş benim bebeğim erkek 4100 gram doğdu suan 76 günlük 6500 kiloda
pembemanto ebru3457 gerek var hanım efendi tatmin olmalı. Ooo ne kadar iyi harika bir annesiniz nasıl besliyorsunuz falan denmeli bunun için onay istiyor
ebru3457 pembemanto internetten araştırabilir persentil tabloları var onlara bakabilir bu şekilde diğer annelere kendini sorgulatıyor benim bebeğim hep zayıf bebek oldu ve hala o şekilde önceden çok takıyordum bazen hala oluyorda eskisi kadar değil bana yanlış geliyor açıkçası bende 1 kere açmıştım ama kilosu nasıl diye karşılaştırma yapmak için değil bebeğime nasıl kilo aldırabilirim diye böyle postlar bana açıkçası biraz pop pohlanmak için gibi geliyor sizinde dediğiniz gibi
pembemanto ebru3457 sizin yolunuzdan ben de geçtim bunun ne kadar zor bir durum olduğunu ancak yaşayan bilir. Dediğiniz gibi bir çok yerden öğrenebilecekken burdan tam not istiyor onu da anlıyorum mutluluğunu paylaşmak gibi bir şey ama diğer annelerin üzüldüğünün farkında değil sanırım
Pamukhanim_ tazecikkbiranne doğum kilosuna göre gayet iyi zaten doktorlar iyi yada kötü söylüyor şimdi sizin bu yapmanız diğer anneleri bence üzer mesela beni üzdü bebeğim 9 buçuk aylık ve şuan hemen hemen sizin yazdığınız kilolarda ne şimdi ben bebeğime bakamıyor muyum 6. Aydan beri beslenme reddi var ve böyle olan çok anne ver beni üzdüğü gibi onları da üzer lafın sadece size değil ama böyle kilo postları bana saçma geliyor doktorlar her kontrol de zaten söylüyor iyi kötü diye
mamaisqueen pembemanto daha 2 gün önce bu tarz bir posta yorum yaptım bebeğin kilosu yüksek olduğu halde doktoru çok iyi dediği halde gelip burda iyi mi diye post açmış. Bebeği zayıf anneler var burda bu postları anlamıyorum dedim kadın bana dedi ki bebeği ölen anneler de var burda Ne derseniz deyin anlatamıyosunuz işte bazılarına