Bkykuyu 8 aylık olacak oğlum ve kan değerlerini ölçmek için tahlil yapacaklar elinden alınacakmış çok acıyor mu acaba evlatlarınız nasıl tepkiler verdi 😞😞
Hakaninannesi Bkykuyu benim kuzum 10 günlüktü sarılık değeri çok yüksekti tahlil yapmak için o küçücük ellerinden aldılar 🤦🏼♀️ Aşı yapılırken ne kadar ağlıyorsa o kadar ağladı diyebilirim ama aklı ermiyordu tabi 8 aylık zorlayabilir o konuda sanki.
Brcu62 Bkykuyu bugün verdik daha inan elden daha kolay alınıyor. Ağladı tabiki ama alınmaya devam edeken sustu bi ara sanirim cok ta ağrımadı:)
Neslihanysldl Bkykuyu ohooo benim yavrum hastanede yattı 8 gün delik deşik ettiler elini kolunu,hemşirelerle kavga etmişliğim bile var malesef bebeklerin damar yolları cok zor bulunuyor,bulunsada hemen tıkanıyorr
Sarekuss Bkykuyu parmagından olabilirmi acaba rlinden dedikleri bebeginiz büyümüş istese kolundan alabilirker ama el dediyse parmak ucundan olabilirmi acaba
ebrarin_annesi Bkykuyu biz Pazar gününden Çarşamba gününe kadar hastanede yattık ne elinden ne ayağından damar yolunu bulamadılar haliyle her yerini deştiler Evet ağlıyor biraz ama alan kişinin tecrübesi ile de alakalı Eğer tecrübeli ise çocuk çok ağlamıyor Bizim yattığımız süreçte 4-5 sefer damar yolu değiştik.🤤😖 benim icin cok zorduuu.. çok geçmiş olsun.
Kubraegir Bkykuyu Kızım daha 3 günlültü elinde kan alıp damaryolu açtılar.. Biraz ağlıyor ama susmuştu sonra