Oğlum 2,5 yaşında çalışıyorum öğretmenim saat 8.00-14.30 arası bakacak biri kazım sizce kreş mi daha iyi olur bakıcı mı daha önce bakıcı evimde baktı ama kreş sosyalleştirir diye düşünüyorum bi yandan da kreşte çok hasta olur diye korkuyorum sizce ne yapmalıyım