Kızlar kızım 34 aylık doğduğundan beri çok güzel gece uykusu yapardı hiç uyanmazdı akşam yattığıyla sabah kalkardı. Son 1 aydır hergün ama hergün yani gece 3 de ve 5 buçuk da kalkıp ağlıyor huysuzlanıyor ama hergün aynı saatte. Neden olabilir ya 10-15 dk huysuzlanp ağlıyor ağlıyor uyuyor. Sıkıldım artık onun o huysuzlanmasından bu şekilde olanınız var mı