[bilinmeyen] bir de kabızım diye yememezlik yapmayın🙈yemeyince mide dolmuyor,dolmayınca tuvalet hissiyatı gelmiyor,gelmeyince bağırsaktaki dışkı sertleşiyor kabız oluyorsunuz.ben korkumdan hiçbirşey yemiyordum besbeter olmuştum.Şimdi herşeyi yiyorum korkmadan sadece bol sıvı tüketiyorum ve çok şükür kurtuldum..☺️