Kızlar selam bir hafta önceye kadar sadece anne sütüyle besleniyordu o zaman kakasını yapmamıştı 4 5 gün kadar daha sonra mama takviyesine başladık en son geçen hafta işte Salı günün bugün bir hafta olcak kaka yapmıyor ama karnı şiş değil gazı da çıkıyor sadece şu iki gündür ağlamakrizleri var atak haftası diyorlar ama kabız olsa karnı şiş olur mu veya başka bir şey zaten kıpırdak çocuk ayaklar hiç durmaz şuan bir ayaklarını çekiyo bazen karnına ama gaz çıkarınca rahatlıyor indiriyor ayakların ıbirde gelişim döneminde diye ayaklarına bakmak içinde kaldırıyor bilemedim doktora gidemedim daha size sormak istedim kaka yapman çocuk huzursuz değilse şiş değilse karnı falan önemli bir şey değil diyorlar ama