sedanurhancer Kızlar bebeğim dört aylık ve sezeryanla doğum yaptım şuan iç dikişerim baya ağrıyor sebebi ne olabilir
burcu1707 sedanurhancer bende aynı durumu yaşıyorum şuan hatta göbeğimde şişlik var ödem toplamış gibi
gulnazaslan sedanurhancer normal değil mi sizce de çünkü büyük bir ameliyat geçirdiniz 🫠ve iyileşme sürecinde normal
e_zgitas Yaz ama farkında olmadan ayakları üşütüyor olabilirsiniz terliksiz yere basmamanızı tavsiye ederim
sedanurhancer cimcime1018 bende eşime dedim bi görünelim bakalım randevu bulursak kısa zamanda gideceğim
person sedanurhancer benimde 4 ay oldu ağrım oluyor. Sezaryen normal farketmeksizin iç yaralarımızın iyileşmesi 6 ayı buluyoe zaten. Biz de 7 kat doku kesildiği için daha çok hissediyoruz. Belim açıkta kaldığında da ağrım oluyor benim bir de
birannebirogull sedanurhancer bende de aynı durum var dört ay oldu ameliyat olalı iki üç gündür aynı durumdayım adet olacaktım dün ama olmadım da sizin ki geçti mi
ilknur277 sedanurhancer benim de 4 aylıkkken falan sürekli olurdu bazen sanki iğne batıyor gibi olurdu ama geçerdi 9 ay oldu hala bazen oluyor belki de normaldir ama yine de bi doktora görünün derim şiddetli ise