Merhabalar benim bir sorunum var bebeğimle alakalı bebeğim gündüzleri 150 cc mama içiyor. Gece sadece bir defa kalkıyor o zaman 180 cc içiyor. Gündüzleri bazen mamayı içerken biberon ağzındayken kusuyor. Ya bütün yedigini çıkarıyor ya da biraz az çıkarıyor ama genelde kusuyor, haftada bir veya iki gün o gün içinde bir veya iki defa kusuyor. bebeğim dokuz aylık bu arada daha önce böyle bir şey yaşayan var mı bu ne zaman geçer bu hafif reflü belirtisi mi ne yapmalıyım bebegimi beslerken dik tutuyorum. Mamayı bitirdikten sonra yine dik tutuyorum zaten bu Kusmayı sürekli yapmıyor ama her yaptığında ben üzülüyorum yedigini çıkarıyor çünkü. Lütfen bu konuda aynı yaşayanlar cevap atabilir mi nasıl geçti bu kusmalar?