Kızim dogdugundan beri genelde hep sol göğsümu emerdi saği hic emmedi teklif etsem bile ağzina aldigi gibi midesi bulandı ondan sonra sol gögsümu çok emdigi icin yara olmuştu mama vermek zorunda kaldık mama meme şeklinde gidiyoduk 11 aylik olmak üzere 1 haftadir beni emmiyo teklif ediyorum hani emzirmeye calisiyorum ağzına alıp püüü diye geri itiyo yada gögsümu açtigim da ya vuruyo yada mıncıklayip bırakiyo emzirmek istedigim de ağlıyo bizde artik mamaya geçtik sütüm boşuna akıyo sağıp vermeyi deniyorum onuda almıyo tadı mi degisti bilmiyorum artık çevremdekiler de vaah emmeyi bırakti mi yazik olmus daha kucük bilmem ne diye tepkiler verip duruyolar zaten üźulüyorum emmiyo diye ama bu cevredekilerin çenesi bi türlu susmuyo gece gece uzun yazdım biraz ama kusura bakmayin şimdiden 😇