Merhaba anneler. Çocuğu bu sene anaokulun gidecek olanlar hangi şartlar istendi ve ücret olarak ne istendi.
Benden Bir kereliğine 1.000₺ karton parası. Aylık 2.300₺ (her ay ödemecek kahvaltı parasıymış ben öğlenc olarak yazdırdım muhtemelen yemek verirler). Bir de malzeme listesi vereceklermiş. Sizden neler istendi ve neler söylendi.