Merhaba kızlar sezaryan olalı 33 gün oldu ama süreç beni çok etkiledi tansiyon yüksekliği ile ameliyat oldum bir gün hastanede kaldım çocuğum doğdu sonra taburcu oldum ertesi gün yoğun bakıma alındım tekrar tansiyon yükseldi o günden beri kafam halen yerine gelmedi bütün değerlerim normal ama kafamdaki sersemlik ve bilinç bulanıklıgı geçmiyor böyle olan veya tavsiyesi olan var mıdır?🌸