sumeyyesinanaras Fundasss benimde uzun koridor aynı 2 parça daha rahat ben öyle yaptırdım birşey dökünce çocuklar hemen makinaya atması kolay oluyor
sancarmom Fundasss 5 metre koridorum var tek halı ve o kadar güzel duruyor ki iyi ki etrafımdakileri dinlememişim parça parça kötü duruyor
betiii Benim koridor 7 metre tek parça yaptım daha düzenli derli toplu duruyor Parça parça olunca biri bi tarafa kayiyor diğer başka yere hoşuma gitmiyor öyle Hemde göz yormuyor
Brokolilim Fundasss 11 m koridorum asla parça halı iyi durmuyor tek parçaya çevirdim tek parça tavsiye ederim