Ya kızlar saçma bir soru olacak ama içten içe beni üzen bir konu babasına görünce kendini ona öyle bir atıyor ki asla benim kucağıma gelmiyor beni görünce babasına doğru kaçıyor hadi babasını özlüyor işteyken diyelim ama annemden de bana asla gelmek istemiyor sadece yabancılardan bana geliyor. Ben biraz sanki bebeği sert tutuyorum çok sıkıyorum tutarken mesela kucağıma alırken falan biraz sert kaldırıyorum (istemsiz) acaba bunlardan dolayı mı bebeğim daha 9 aylık :(