Cnarasaf Allah askina kizlar yardimci oolun cildiiricam artik öksuruk hiriltiyla hastaneyw gittik atesimiz olmadi doktor cigerini dinleyince siz bronsiyolit olmussunuz antibiyotiklik bi durumu yok hava vericem gunde 6 sefer 2 cortair 4 ventolin hava alicak dedi sizler nasil atlattiniz lutfen yardimci olun 🙏
elaif Cnarasaf çok geçmiş olsun. kızım 3.ayına girdiğinde bronşiolit oldu ve rsv virüsüde pozitifti. Çok zorlu bir süreçti 3 gün budecort ve ventolin hava tedavisi yaptık. Sonrasında ciğer filmine bakılıp hava tedavisine antibiyotik eklendi. Bebeğimin ciğerleri örümcek ağı gibiydi. 15 güne yakın sürdü tedavisi. Biz hastaneye yatmadan atlattık inşallah sizin bebeğinizde toparlanır
Neslihankarabal Cnarasaf havanın saatini geçirme biz 18 aylığına hala hava kullanıyoruz on toparlar korkma çok güçlüler annesi. Böyle büyüyecekler napalim. Rabbim şifa versin
SevgiLina_ Cnarasaf kizim 3 aylik 2 hafta once bronsiolit oldu ventolin hava veriyoduk burnunu aciyordm 3 gun sonra ilerledi akciger enfeksiyonu dendi 2 tane antibiyotik kullandik Allah herkesn evladina sifa versn o oksurdukce benm cigerm parcalaniyodu gecmis olsun canim
zeytinlikek Cnarasaf bizde 8 aylığız hırıltlı, balgam öksürük burun akıntısı hepsi var, ciğerlere inmeye başlamış dedi 1 haftadır hava veriyoruz, ventolin ve budecort, iştahımız tamamen gitti basen öksürük tutuyor ve kusuyor, pazartesi kontrolü var
Cigdemm61 Canm bnm oğlumda 2.5 yaşında bebekliğinden beri azcik üşütse bronşite çeviriyo havalrni vermeyi ihmal etme vermdn rahatltr bide odayı sürekli havalandr nemli tut
Dima Çok geçmiş olsun benim 14 günlük oğlum bronşiolitten hastanede yattı sizi çok iyi anlıyorum hiç olmadı 7.5aylık atlatır doğru tedavi ile merak etmeyin antibiyotik serum ve buhar tedavisi yapıldı 1haftada toparladı sizinki daha çabuk toparlar
Begum64 Bebeğim 2 aylıkken grip bronşiolite çevirdi. Biz 4 gece hastanede yattık çok küçük olduğu için. Yapilan tedavi aynıydı. Günde 6 kez hava veriliyordu. Bu hastalıkta antibiyotiğin yeri yok zaten virüs kaynaklı olduğu için. Siz içinizi ferah tutun, bebeğin burnunun tikanmadigindan emin olun, tıkanırsa serum fizyolojikle açın, doktorun önerdiği şekilde havayı kullanın 1 haftayı bulmadan iyileşir zaten.
Cnarasaf Neslihankarabal tsk ederim allah razi olsn yazinilariniz icin hic gecmicek saniyorum .cok yiprandm birsey dicem ventolini muhakak 6 saat arayla al diyor doktor saatide gece 3 e geliyor uyandirip vermelimiyim kiyamiyorm
Cnarasaf Iyilesme belirtileri nedir havayi hic aksatmiyorum ihlamur bol su vveriorm Sanki balgam varda cikaramiyo gibi oksuruyo suandada
Sey Cnarasaf öksürdüğü sırada sırtına aşağıdan yukarı avuç içinle vur kafasını hafif yere doğru eğerek daha rahat öksürüp balgamı çıkarabilir dr göstermiştir zaten
Neslihankarabal Cnarasaf eğer öksürük nöbetleri yoksa gece uyandırma hava makinasının sesine uyanır yunusundan olur bi sefer sen olabildiğince uyanıkken saatlerine dikkat et yeterli. Zaten 2 sonra en fazla toparlıyor 6 saatte bir kaç gün vereceksin peki
Neslihankarabal Cnarasaf birde ventolin disinda başka ilaç verdi mi genelde budecort ile beraber verilir de hava yani 15 dk arayla 2 hava alması gerekli diyor doktor hep
Bereninannesi_ Bizde de aynı durum var bir haftadır hava kullanıyoruz aynı ilaçlarla biraz toparladı öksürüğü azaldı gbi 15 gün sonra tekrar kontrole gel dedi inşallah ozamana kadar geçmi olur. Sizede çok geçmiş olsun
ebruuu00 2 ay 17 günlüğüz bizede bugün bronşiolit dendi sabah akşam hava vericez öksürük be hırıltı var ilaç vermedi allah bebeklerimize şifa versin
MenesseGulsum Bnm oglumda ayni sekil 6 saatde bir buhar verilcek ve 2 surup verdi dua edin iyilessin 🥺
Cnarasaf Neslihankarabal cortior die bi havayla verilen ilac var o sabah aksam ventolin gunde 4 defa 6 saat arayla