omeresra0509 buaralar bizim ev çok sıcak genelde 28-30 derece arasında oluyor uyurken pencereyi açıyorum kısa kol body ve şort giydiriyorum üstünü örtmüyorum birkaç kere denedim üstünü açtı ya da uykusu bölündü. Ona rağmen çok terliyor kış bebeği olmasına rağmen sıcağa hiç alıştırmamıştım o yüzden şimdi biraz zorlanıyor