Aryaarya tabiki..
bir yumurtayı ve çeyrek çay bardağı suyu iyice çırpıyorum ne kadar güzel çırparsanız o kadar puf puf olur. Ezdiğim muzu ve rendelediğim elmayı azıcık tarçını ve bir çay bardağı kadar pekmezi de ekliyorum. Muz ve elma çeyreği geçmeyecek kadar koyuyorum. Rendelenmiş cevizim var ise biraz ondan da ekliyorum.
Sonra 3 yemek kaşığı un ekliyorum. Bu unlar yulaf unu ve tam buğday ununun karıştırılmış hali biraz ondan biraz ondan alarak 3 yemek kaşığı koyuyorum. İyice ısıtılmış tavaya çok az yağ damlatarak tavanın her yerine yağ gelecek şekilde yayıyorum ama yağ hiç yokmuş gibi koyun. Kısık ateşte yavaşça pişiriyorum. Sonrasında bebelerimize afiyet olsun 😋
Ben ana öğün olarak veriyordum önceleri sonradan büyüdükçe ara öğüne dönüştürdüm atıştırmalık olarak eline veriyorum. Dışarı çıkarken bi kaba koyuyorum bi yere gittiğimizde oyalanıyor.
Bu arada bebeğiniz 1 yaşından küçükse yumurtanın sarısı ile yaparsınız🙂