Hanımlar selam 🎀
Bebeğim 11 aylık oldu. 11 aydır birçok doktor denedim ama memnun kalmadım kimseden. İstiyorum ki sevecen olsun, bebeğimi korkutmasın, oyunlar oynayarak muayene etsin. Detaylı bilgi versin, ay ay bizi nelerin beklediğini söylesin. Nazik biri olsun. Analar ne çok şey istiyormuş meğeeeer 🥲🥲🥲