17 aylıl bebeğim 2 akşamdır gece uykusuna geçtikten 2 saat sonra ağlamadan yataktan inip oturduğumuz yere geliyor hemen alıp odaya gidip yatırıyorum ama yapmazdı bunu,yeni güncelleme mi bilemedim ağlamıyor uykusunada devam ediyor ama insan korkuyor düşer diye var mıdır böyle olan