Kızlar biriyle konuşurken sohbet ederken sanki sürekli onu övmesem birşeyler demesem benimle konuşmayacak konuşmak istemiyor gibi algılayacak diye sürekli çok konuşuyorum karşımdaki susuyor ben konuşuyorum konuşmazsam benimle konuşmak istemiyor gibi düşünecek diye sürekli boş sohbet etmeye çalışıyorum bu yüzden de biriyle konuşacak olunca aşırı kasılıyorum ne yapmalıyım nasıl geçer bu durum