Merhabalar ,
Bebeğim 27 günlük emiyor fakat gaz çıkarıyoruz sonrasında kesintisiz 1 2 saat ağlamaları tutuyor ve ozaman meme istiyor verdiğimde ise memeyi itiyor sakinleşmeden tekrar almıyor hoplatıp zıplatıyoruz mecbur rahatlaması için gaz ilacıda kullanıyoruz masajda yapıyorum . Bizim gibi olan var mı gaz 20 günde başlar mı ? Yada önereceğini bişey var mı ?