dgltkn canım benim bebeğim de baya gazlı bi çocuktu ve 40’ından sonra kakasında da azalma oldu ilk başta 2 günde bir sonra 10 güne kadar çıktı gezmedik doktor kalmadı ve en son bi doktora gittim diğerleri gibi normal olduğunu çocuğun kakasını yapamaması değil gaz çıkaramaması rahatsız eder dedi zamanla düzelir ama probiyotikle bunu düzenliye biliriz demıstı ve nbl probiotic d3 drop kullanmaya başladık doktor tavsiyesi ile onu kullandıktan sonra gerçekten gaz problemi ortadan kalktı isterseniz doktorunuzla konuşup alın derim hem bağışıklık sistemine iyi geliyor hemde bagırsaklarına