Ya 7 aylık menenjıt 2. Doz olduk, atesı var asla ılac ıcmıyor ne yaptıysam sırınga kasık bıberon ucu bardak herseyde denedım ağzına degdıgı an kustuypr kendını 1 cc bıle içmedi. Uyutucam ama ateslı ateslı uyutamam zıbınla yatırıyorum ılık duş aldırdım ateş hâlâ var ateş ölçerde çıkmıyor( hastalandığında evde 37 çıkarmıştı hastanede 38.5 dogru degıl bozuldu) ama yanıyor anlamamak ımkaneız. fıtıl atsam yarım olurmu atesı ıçin lütfen yardımm eder mısınız