tospikannesi_ edaa_06 aşkım,canım,hayatım,hatun Aklına ne gelirse ama en çok aşkım kullanırız alışkanlık heralde sevgililik döneminden kalma Hem yazışırken hem konuşurken sürekli dilde aşkım🤭 Hatta dün annemle konuşurken anneme aşkım dedim🤣🤣🤣🤣🤣
Miracinannesi_ edaa_06 prensesim diye hitap eder bende eskiden hep aşkım derdim şu aralar genelde adıyla hitap ediyorum
2Princess1Mom edaa_06 Aşkım der hep, adımla seslense tuhafıma gidiyor sanki başkası sesleniyormuş gibi hissediyorum. 🤭
edaa_06 2Princess1Mom bazen banada ismimle hitap eder bende hoşlanmıyorum 😂 güzel sözcüklere alışmışım 🥰
Hayallerhayatolsa edaa_06 asla kıymet görmedim Ben ona çok değer verdim Sürekli aşkım derdim Hayatım derdim o bana bu şekilde davranınca bende kendimi çektim
Hayallerhayatolsa beybitolat eşimle alakalı narsisit biri olduğu için asla düzgün konulmaz Bazen canım der şaşırırım apallarım ne oldu diye salak yerine koyar adamı kesin bir şey isteyecektir Sene 1 kez der