seher178 Kızlar bebeğim 11 aylık emziriyorum 9 aylıkken adet oldum iki kere bu ay olmadım böyle bir durum yaşayan varmı oğlum tüp bebekle oldu eşimde sprem sorunu var gene hamile kalmam diyerek korummadim açıkçası korkuyorum
seher178 simseklivekalpli evet kalabilirim ama acaba emzirirken gecikmeler olabilir mi diye düşünüyorum
Tugceazizoglu Aynı durumu bnde yaşıyorum doğumdan sonra iki kere oldum… bu ay ise 20 gun gecikti ama hamilelikte yok napcam bilmiyorum