İlk defa bu kadar çaresiz hissediyorum kendimi.. bana akıl verin lütfen kızlar. Kızım 3 buçuk yaşında ve sürekli bi yeme reddi içinde yani yemek yenileceği zaman strese giriyor, yese de biraz yiyip kalkıyor. Rüyadan kalkıp doydum anne dedi ya büyük ihtimal strese girdi baya yemek konusun da napmaliyim 😔