9793selaam ben hamileyken yemek yapmayı unuttum . Şaka değil bu arada , soğan salça koymayı unutuyordum o derece 😂 sonra telefon pin kodumu unuttum zorla açtık , kumandayı buzdolabına koymuşluğum bile vardı . Doktor test yaptığında da b12 çok yüksek çıkıyordu hatta ama benim unutasım varmış galiba hahah