benbenimm Arkadaşlar duvarın sivri kısmına kafasını vurdu sert bir şekilde 3 yaşındaki oğlum kanadı baya bir hemen eşim doktora götürdü birşey olmaz demo buz koyduk o şekilde gittiler
benbenimm Gokturkmom eşim bitti aklım yavrum da gidemedim diğer oğlum da yattı uyudu daha küçük of kafayı yiyecem
Gokturkmom benbenimm hiç bişey yoktur inşallah ,çocuk bunlar düşe kalka büyüyorlar gözümüzün önünde de olsa görünmez kaza kötü düşünmeyin
benbenimm Gokturkmom ay inşallah birşey olmaz biraz yarildi gibi açılmıştı umarım dikiş falan gerekmez
Gokturkmom benbenimm Dikiş atabilirler bizimde yeğenim aynı şekilde düştü bi anda öyle bi kanadı ki çok büyük bi şekilde yarıldı sandık ama tek bi dikiş tutmuştu 🥲 olursa da sağlık olsun iyi olsunda üzmeyin kendinizi
benbenimm Gokturkmom çok şükür birşey yokmuş doktor batikonla temizleyin mikrop kapmasin demiş bulantı kusma falan olursa getirin demiş rontgene de sokmamis radyasyon maruz kalmasın diye cok sıkıntılı değil gibi demiş