22 aylık oldu oğlum son 2 haftadır asla ağzına bi lokma yemek almadı. Meyveyi çok sever hepte yiyordu artık o da yok memeden keseli 2 ay olacak ilk zamanlar iştahı çok güzeldi şimdi süzüm süzüm süzüldü çocuk. Doktora götürsem tahlil mahlil vitamin eksikliği çıkar gibi düşünüyorum acaba takviyelerle düzelir mi? Diş dönemi diyolar ikinci azılar çıkmaya başlarmış geçici mi sizce yaşayan geçiren varsa nolur yazsın bende kesildim yemeden içmeden