Masalbebee Birtane 3 yaşında oğluşum var kızım doğacak ağustos başında isim karar veremedim yardımınıza ihtiyacım var 💖🙏🏻
ikibaloglanannesi Masalbebee Oglunuzun adı ne🌸 Ona göre de önerebiliriz. Ankette hoşuma giden Açelya oldu🌸
Tatlican Masalbebee Bence eylül koyma herkes eylüldemi doğdun diyecek oda hayır demeye bıkacak😂yani Eylül’de doğsa koy derdim
2prensesimvarcanim Masalbebee oglunuz adı ne ona uygun olanı solerdik mira çok var mira ,Miray popüler Açelya çok hoş geliyor kulağa Eylülde güzel isim Tercihim Açelya olurdu ama bu 3 isimden biri olarak
ikibaloglanannesi Masalbebee Ömer Asaf & Zeynep Sare Ömer Asaf & Sare Nil Ömer Asaf & Açelya Naz Ömer Asaf & Açelya Şura Sağlıkla kavuşun 🧡
Tatlican Masalbebee Has değil tabiki ama öyle olunca daha anlamlı. kardeşim Eylül’de doğdu bana niye eylül koymadınız kızım olursa koyucam çok seviyorum dedi kızı aralıkta dogrdu diye koymadı
2ogullu1anne Masalbebee rica ederim ben uyumlu isim sevdiğim için bu şekilde yazdım ankette de Açelya var zaten
2prensesimvarcanim Masalbebee Açelya olur o zmn uyumlu da olur Rabbim sağ Salim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah