Kızlar merhaba 3 aylık bebegim az emmeye başladı sütüm var aslında ama sürekli emzirme pozisyonuna geçince memeyi zar zor tutturuyorum hep etrafına bakiyo kafasını sağa sola çeviriyor havaya ışıklara avizeye spotlara bakiyo 😅acaba etrafını kesfetme döneminde mi çevresini izliyo ama iştahsız sanki atak dönemi mi bilemedim yaşayan varmi uyku arasinda gece bitek rahatça emzirebiliyorum gün içinde hep kısa kısa emiyo 5 dk falan meme reddi değildir inşallah dimi 😥 zaten bebegim az kilo aliyo bide memeye reddederse ne yaparım